
Prawo odstąpienia od umowy
Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1. Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (SNR Sp. z o.o., Puławska 405a/48, 02-801 Warszawa, sklep@stylemania.pl, Telefon: 724 888 724) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
2. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy fizycznie zwracane produktu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres SNR Sp. z o.o., ul. Puławska 405a lok. 48, 02-801 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Produkty podlegające wymianie/zwrotom nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu z metkami. W przypadku perfumy pełna kwota zakupu jest zwrócona tylko w przypadku gdy nie były rozpakowane lub spryskiwane.
BRAK WYMIAN I ZWROTÓW
PERFUMY
Perfumy są towarem higienicznym, który zgodnie z z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.
Jeśli zakupione perfumy zostaną odpakowane i użyte nie możemy przyjąć ich zwrotu.
Prosimy o przemyślane zakupy.
MASKI
W związku z sytuacją jaka panuje obecnie na całym świecie oraz tempem rozwoju pandemii koronawirusa w Polsce, w trosce o Wasze bezpieczeństwo podjęliśmy decyzję o nie przyjmowaniu zwrotów ani wymian zakupionych masek.
Maski są towarami higienicznymi, które zgodnie z z art. 38 pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi.
Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.