Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Najczęściej zadawane pytania



Czy produkt jest oryginalny?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne, pochodzą z dystrybucji US bądź EU.

Czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
Wszystkie zamówienia na odzież oraz akcesoria realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty w dni robocze. Zamówienia na obuwie realizujemy w ciągu 3 dni roboczych (D+3) od zaksięgowania wpłaty. W razie opóźnień poinformujemy Państwa drogą mailową oraz telefoniczną.
Mimo wszelkich starań, mogą zdarzyć się rozbieżności w stanie magazynowym między produktami dostępnymi na stronie sklepu internetowego oraz stanem faktycznym, co może uniemożliwić nam realizację zamówienia. Poinformujemy o tym Państwa do 36 godzin od złożenia zamówienia

Czy mogę wymienić towar na inny rozmiar?
Oczywiście, prosimy wcześniej o kontakt w celu potwierdzenia dostępności. Produkty podlegające wymianie/zwrotom nie mogą nosić śladów użytkowania, zakres możliwego użytkowania obejmuje tylko przymierzenie produktu.